Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Zapytanie ofertowe o cenę – wykonanie badań lekarskich w latach 2020 – 2021 dotyczy pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy  
Przedmiot zamówienia
Zapytanie ofertowe o cenę – wykonanie badań lekarskich w latach 2020 – 2021 dotyczy pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społec  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
zapytanie o cenę  
Wadium
0,00 PLN  
Ogłaszający
Miasto Łęczyca/Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej  
Województwo
ŁÓDZKIE  
Powiat
łęczycki  
Miasto
Łęczyca  
Ulica
ul. Ozorkowska  
Numer budynku
8  
Data publikacji od
2019-11-05  
Data publikacji do
2019-11-23  
Termin składania ofert
2019-11-21 15:30  
Numer ogłoszenia
MOPS.271.3.2019  
Tagi
badania lekarskie, zamówienia, zapytanie ofertowe, lekarz, Łęczyca  

Łęczyca, dnia 05 listopada 2019 r.

 

MOPS.271.3.2019

ZAPYTANIE OFERTOWE DLA ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI

NIEPRZEKRACZAJĄCEJ WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH

KWOTY 30 000 EURO W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO

 

w związku z art.4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę – wykonanie badań lekarskich w latach 2020 – 2021 dotyczy pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy w postępowaniu o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro.

 

( rodzaj zamówienia: dostawa/usługa/robota budowlana)

Zamawiający: Miasto Łęczyca

Realizator zapytania ofertowego
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8
Tel./fax (0-24) 721-23-71
Adres e-mail: sekretariat@mopsleczyca.pl

WYKONANIE BADAŃ LEKARSKICH W LATACH 2020 – 2021 DLA
PRACOWNIKÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁĘCZYCY

 

 

 

Wykonanie badań lekarskich (wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz szczepień i badań sanitarno - epidemiologicznych) w latach 2020-2021 dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy:

  • Kadra kierownicza – 4 osoby

  • Pracownik administracyjno – biurowy – 12 osób (praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godzin),

  • Pracownik socjalny / asystent rodziny– 10 osób (praca w terenie)

  • Sprzątaczka – 1 osoba

  • Młodszy opiekun w OPS – 14 osób

  • Goniec – 1 osoba

  • inni pracownicy podejmujący zatrudnienie w ramach potrzeb Ośrodka.

 

Podana liczba pracowników jest liczbą szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości osób i rodzaju stanowisk w okresie trwania umowy.

 

Zakres badań wstępnych, okresowych i kontrolnych należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 2067), przy czym dostępny dla każdego pracownika zakres badań wstępnych i okresowych powinien obejmować:

  • badanie ogólne lekarza medycyny pracy z wydaniem orzeczenia o zdolności do pracy,

  • badanie diagnostyczne: morfologii krwi, badanie ogólne moczu, RTG, EKG,

  • konsultacja okulistyczna,

  • inne badania wg decyzji lekarza po uwzględnieniu wskazanych w skierowaniu informacji o zagrożeniach związanych z pracą,

Badaniom sanitarno – epidemiologicznym oraz szczepieniom ochronnym pracownicy podlegać będą zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1239 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 styczna 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących pracę, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności.

 

Rejestracja pracowników na badania będzie odbywać się osobiście lub telefonicznie.

 

 

 

Od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2021 r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji usług na terenie miasta Łęczyca.

 

 

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy

ul. Ozorkowska 8; 99-100 Łęczyca

Tel./fax 24 721 23 71

e-mail: sekretariat@mopsleczyca.pl

 

 

 

  1. Cena oferty (brutto) – znaczenie 100 % , która ma być niezmieniona przez cały czas

    realizacji zamówienia i ma zawierać wszystkie koszty związane z realizacją

    zamówienia,

  2. kompleksowość przeprowadzanych badań – w jednym miejscu i jednym terminie

    (zapewnienie dostępu do specjalistów + zapewnienie wykonania badań

    pomocniczych i laboratoryjnych.

 

 

 

 

Wzór umowy w załączeniu.

 

 

 

Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, na konto Wykonawcy, wskazane na prawidłowo wystawionej fakturze bądź rachunku, w terminie 14 dni.

 

 

 

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, zgodnie z załącznikiem.

 

 

 

Ofertę należy złożyć w kopercie opisanej Wykonanie badań lekarskich w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Łęczycy w latach 2020 – 2021”


do dnia 21 listopada 2019r. do godziny 15.30.

 

Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w jednym egzemplarzu i podpisana przez Wykonawcę

Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrzone.

Oferty można składać w następujący sposób:

    • Osobiście, w sekretariacie Zamawiającego

    • Listownie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy

ul. Ozorkowska 8; 99-100 Łęczyca

 

LICZY SIĘ DATA WPŁYWU DO JEDNOSTKI

 

 

  1. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 15 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

  2. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu usługi. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania usługi.

  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

  4. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno wprowadzenie zmiany, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej, z zachowaniem niżej określonych zasad:

a)   Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może zmienić ofertę (poprawić, uzupełnić). Zmiana ta może nastąpić tylko poprzez złożenie Zamawiającemu oferty zmieniającej, wg takich samych zasad jak wcześniej złożona oferta, w kopercie lub opakowaniu z dodatkowym zapiskiem „ZMIANA”. Oferta zmieniająca wcześniej złożoną ofertę musi jednoznacznie wskazywać, które postanowienia wcześniej złożonej oferty zostały zmienione.

b)  Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wycofać złożoną ofertę. W tym celu Wykonawca złoży Zamawiającemu pisemne powiadomienie o wycofaniu oferty, podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (wraz dołączonym aktualnym odpisem z właściwego rejestru Wykonawcy albo centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Zamawiający zwróci Wykonawcy jego ofertę, bezpośrednio do rąk osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub osoby upoważnionej przez Wykonawcę, (na podstawie Pełnomocnictwa które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo – musi  zawierać zakres upełnomocnienia) – za pokwitowaniem. 

  1. Oferty niekompletne, nieprawidłowo wypełnione, niespełniające wymagań zamawiającego i złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  2. W przypadku niezgodności ceny napisanej cyfrowo i ceny napisanej słowami rozstrzygająca będzie cena napisana słownie.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..