Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
ZAPYTANIE OFERTOWE dot. kompleksowego świadczenia usług pogrzebowych na zamówienie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy.  
Przedmiot zamówienia
ZAPYTANIE OFERTOWE dot. kompleksowego świadczenia usług pogrzebowych na zamówienie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczy  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
zapytanie o cenę  
Wadium
0,00 PLN  
Ogłaszający
Miasto Łęczyca/Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej  
Województwo
ŁÓDZKIE  
Powiat
łęczycki  
Miasto
Łęczyca  
Ulica
ul. Ozorkowska  
Numer budynku
8  
Data publikacji od
2019-11-05  
Data publikacji do
2019-11-23  
Termin składania ofert
2019-11-21 15:30  
Numer ogłoszenia
MOPS.271.1.2019  
Tagi
zapytanie ofertowe, usługi pogrzebowe, MOPS, Łęczyca,  

Łęczyca, dnia 05.11.2019 r.

Nr MOPS.271.1.2019

ZAPYTANIE OFERTOWE

dot. kompleksowego świadczenia usług pogrzebowych na zamówienie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy.

Na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r., poz. 1843) Gmina Miasto Łęczyca – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy, zaprasza do składania ofert na świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych w zakresie sprawienia pogrzebu zmarłym, których pochowanie zleca Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy /w ramach realizacji zadań własnych gminy, do których należy sprawianie pogrzebu/.

Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom Prawa zamówień publicznych ze względu na kwotę zamówienia nie przekraczającą 30 000 euro.

1. Zamawiający:

MIASTO ŁĘCZYCA

Realizator zapytania ofertowego:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowska 8
Tel./fax (0-24) 721-23-71
Adres e-mail: sekretariat@mopsleczyca.pl

 

2. Przedmiot zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych w zakresie sprawienia pogrzebu zmarłym, których pochowanie zleca Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy /w ramach realizacji zadań własnych gminy, do których należy sprawianie pogrzebu/.

  1. Zamawiający przewiduje, że zleci realizację sprawienia pogrzebów w następujących ilościach:

  1. zmarłym dorosłym - w ilość orientacyjnej 4 pogrzebów;

  2. dziecka/płodu martwo urodzonego - w ilości orientacyjnej 2 pogrzebów;

  3. szczątki ludzkie – w ilości orientacyjnej 1 pochówku.

  1. Ze względu na szczególny charakter usług jakimi są usługi pogrzebowe, rzeczywista liczba dokonanych pochówków może ulec zmianie. Zamawiający dopuszcza zatem możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych pogrzebów, co nie będzie stanowiło podstawy do odstąpienia od zawartej umowy.

 

  1. Podstawą sprawienia pogrzebu będzie zlecenie wystawiane przez Zamawiającego. Po otrzymaniu zlecenia Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie podjąć czynności związane ze sprawieniem pogrzebu.

 

  1. Usługa będzie wykonywana w granicach administracyjnych gminy - Miasto Łęczyca.

 

  1. W przypadku pochówku osoby zmarłej przez świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy rozumie się:

    1. Zapewnienie miejsca na grób (opłata za miejsce);

    2. Zapewnienie wykopania grobu;

    3. Zapewnienie trumny drewnianej;

    4. Zapewnienie spopielenia zwłok wraz z urną na spopielone zwłoki;

    5. Zapewnienie tabliczki identyfikacyjnej;

    6. Zapewnienie krzyża;

    7. Zapewnienie autokarawanu do przewiezienia zwłok (transport ciała) z miejsca zgonu do miejsca pochówku (w tym koszt worka na ciało);

    8. Przechowywanie ciała w chłodni;

    9. Zapewnienie uczestnictwa żałobników;

    10. Przygotowanie ciała do pochówku, łącznie z ubraniem zwłok;

    11. Zapewnienie kompletnej odzieży, bielizny i obuwia dla zmarłego;

    12. Zapewnienie ceremonii pogrzebowej zgodnie z wyznaniem zmarłego (uczestnictwo osoby duchownej);

    13. Zapewnienie wiązanki kwiatowej sztucznej – małej;

    14. Zapewnienie i rozwieszenie 2 szt. nekrologów;

    15. Zapewnienie obsługi pogrzebu oraz ceremonii pogrzebowej (wpuszczenia trumny lub urny do grobu, zasypanie i zamknięcie grobu).

 

  1. W przypadku pochówku dziecka/płodu martwo urodzonego przez świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy rozumie się:

    1. Zapewnienie miejsca na grób (opłata za miejsce);

    2. Zapewnienie wykopania grobu;

    3. Zapewnienie trumny drewnianej;

    4. Zapewnienie spopielenia zwłok wraz z urną na spopielone zwłoki;

    5. Zapewnienie tabliczki identyfikacyjnej;

    6. Zapewnienie krzyża;

    7. Zapewnienie autokarawanu do przewiezienia zwłok (transport ciała) z miejsca zgonu do miejsca pochowku (w tym koszt worka na ciało);

    8. Przechowywanie ciała w chłodni;

    9. Przygotowanie ciała do pochówku, łącznie z ubraniem zwłok;

    10. Zapewnienie ceremonii pogrzebowej zgodnie z wyznaniem zmarłego (uczestnictwo osoby duchownej);

    11. Zapewnienie wiązanki kwiatowej sztucznej – małej;

    12. Zapewnienie obsługi pogrzebu ( uczestnictwa 2 żałobników, wpuszczenie trumny lub urny do grobu, zasypanie i zamknięcie grobu).

 

  1. W przypadku pochówku szczątków ludzkich przez świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy rozumie się:

    1. Zapewnienie miejsca na grób (opłata za miejsce);

    2. Zapewnienie wykopania grobu;

    3. Zapewnienie trumny drewnianej;

    4. Zapewnienie spopielenia szczątków ludzkich wraz z urną na spopielone szczątki ludzkie;

    5. Zapewnienie tabliczki identyfikacyjnej;

    6. Zapewnienie autokarawanu do przewiezienia szczątków ludzkich z Prokuratury Rejonowej w Łodzi do miejsca pochówku;

    7. Zapewnienie krzyża;

    8. Zapewnienie ceremonii pogrzebowej zgodnie z wyznaniem zmarłego (uczestnictwo osoby duchownej);

    9. Zapewnienie obsługi pogrzebu (uczestnictwa 2 żałobników, wpuszczenie trumny lub urny do grobu, zasypanie i zamknięcie grobu).

 

  1. W przypadku rezygnacji z niektórych elementów usługi Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wynagrodzenia za pogrzeb, proporcjonalnie do ilości faktycznie wykonanych elementów składających się na całość usługi pogrzebowej. Wynagrodzenie będzie pomniejszane o cenę jednostkową elementu składowego usługi pogrzebowej wskazanej w formularzu ofertowym.

 

10. Informacje dodatkowe:

  1. Miejsce pochówku:

- Cmentarz parafialny w Łęczycy.

  1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności:

  • Ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1473);

  • Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz. U. z 2001 r., Nr 153, poz. 1783 ze zm)

  • Transport zwłok będzie się odbywał zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 r., Nr 249, poz. 1866)

 

  1. Termin realizacji zamówienia: od dnia 1 stycznia 2020 r. do dnia 31.12.2020 r.

 

  1. Dodatkowe informacje o udzieleniu zamówienia można uzyskać
    tel. 24 721-23-71; e-mail: sekretariat@mopsleczyca.pl

 

  1. Wykonawcy biorący udział w niniejszym postępowaniu powinni złożyć ofertę cenową na wykonanie wyżej wymienionego przedmiotu zamówienia według załączonego wzoru oferty.

 

  1. Kryteria wyboru ofert:

Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, tę która będzie zawierać najniższą cenę brutto za wykonanie usługi jednego pochówku dla osoby dorosłej, dziecka/płodu martwo urodzonego, szczątków ludzkich.

Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej oferty oraz danych zawartych w ofercie. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryterium przyjętego w niniejszym zapytaniu ofertowym. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi pisemnie lub telefonicznie.

 

  1. Sposób przygotowania oferty:

 

  1. Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

  2. Oferta powinna być przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem.

  3. Oferent przedstawi ofertę zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym.

  4. Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy na zewnątrz.

  5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

  6. Zaparafowanie każdej ze stron umowy (zał. nr 2 do zapytania ofertowego).

  7. Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Kompleksowe świadczenie usług pogrzebowych w 2020 roku – MOPS w Łęczycy”:

  1. osobiście w siedzibie: Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy,
    ul. Ozorkowska 8, 99-100 Łęczyca - sekretariat pokój nr 2;

  2. przesłać pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Ozorkowska 8, 99-100 Łęczyca w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 listopada 2019 roku do godziny 15:30.

Uwaga:

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego na w/w miejsce, a nie data jej wysłania.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Oferenci o rozstrzygnięciu postępowania zostaną poinformowani za pośrednictwem strony internetowej: www.mopsleczyca.pl

 

11. DO OFERTY MUSZĄ BYĆ DOŁĄCZONE PRZEZ OFERENTA NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:

 

  1. wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. nr 1 do zapytania ofertowego) - kalkulacja kosztów pogrzebów;

  2. dokumenty rejestracyjne firmy;

  3. zaparafowana na każdej stronie umowa (zał. nr 2 do zapytania ofertowego).

 

 

 

Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, że:
 

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy z siedzibą w Łęczycy, ul. Ozorkowska 8,

2) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu praw, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem poczty e-mail, na adres: iodo@adres.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 48 505 113 603,

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z realizacją niniejszej Umowy,

4) w zakresie dotyczącym zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi oraz w zakresie dotyczącym obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w tym realizacji niniejszej Umowy, Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres określony właściwymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa z zastosowaniem przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów,

5) przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, prawo do sprostowania (poprawienia) danych, w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu. Przysługuje Pani/Panu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy Pani/Pana zadaniem dane osobowe są przetwarzane w sposób niezgodny z obowiązującym prawem. Organem nadzorczym w kwestii ochrony danych osobowych jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..